Wednesday, October 20, 2010

復古當有趣.. Fashion界即將掀起少時風.



唔洗問阿貴啦...e九個就係目前亞洲當紅美腿天團...少女時代xD..唔好話我膚淺鍾意d得個樣既團體...實質上,佢地真係得個樣..但唱歌表演方面都唔錯咖...佢地九條當年13/14歲已經加入地獄SM entertainment訓練班培訓...17/18歲正式出道..不過真正紅既係唱咗gee之後...雖然成首歌都係到gee gee gee gee...gee完又gee.. 但佢地MV里面既螃蟹舞真係睇到我地eD毒男為之風狂...大佬啊,你諗一諗一個團體...九個靚妹..個個腿長到咧~樣又索...當然其中有一兩個,個人係認為係毒瘤...個人認為咋...勿屌啊..gee尼首歌不单止條舞出名,仲帶起咗潮流(衫方面)..gee過後就到Oh啦...哇,e首個仲Q毒..成首歌係到“哥哥我愛你,哥哥過來俾我愛"...定!點忍啊..冇法啊..佢地喊到咁..冇可能唔做佢地個fans啦..宜家佢地紅遍亞洲...去LA開埋演唱會..入門飛數量方面盡然排第十..犀利犀利...當中我個人就俾較鍾意允兒啦...不過d大陸(硬係唔係全部啦)唔知邊條粉腸俾咗個潤鵝個名佢..真係好偉咯...我鍾意佢既原因除咗係樣靚之外...當然係佢演技都唔錯咖...至從睇咗部cinderella man之後...覺得佢好鬼可愛同感性...
當然有人話...少女時代當中肯定有d係整容整出來咖啦...的卻,有d真係before after差好遠..加埋佢地都冇否認...其實韓國明星十個有九個係整容咖啦..爭在多定少..宜家咁靚咪幾好咯..點解要咁計較尼d野咧..
少女時代即將推出最新單輯"hoot" !!少時其實係Oh到都試過復古風..但今似係嘗試咗歐美復古...相當期待佢地返music bank 同 musiccore... 希望你地支持佢地正版...991~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...