Saturday, December 25, 2010

[respect系列] 一个马来西亚既重要性 ( Malaysia )

原来我地得一个马来西亚,如果伟大既首相冇讲,我到宜家都以为我地有几个马来西亚.咩係一个马来西亚,我到宜家都没知係咩意思,我相信有好多人同我一样都唔知条契弟到今时今日所讲既一个马来西亚,satu malaysia係咩野来?..吃得?讲咗好威?定係想话俾人地知得一个马来西亚,所以好值钱!?但直到今早,我终于领悟到尼句潮语Satu Malaysia真谛,就係自从有咗Satu Malaysia既出现,先知道Malaysia Boleh原来係咁有深度.

N年前,马医生创造咗一代潮语"Malaysia Boleh" 个近时,你净听到个Boleh就已经知道马来西亚係几咁有前景,一片光明,人人充满希望,d马产唔洗做工都有钱拿,个个官员面带笑容,人民包容性爆嗮灯.咁和平,道德观念爆庞既国家点可以唔boleh啊..

言归正传,其实"一个马来西亚"係非常有意思咖,多元种族,日日渴望种族融洽既马来西亚真係认真可爱.有几认真?就係班契弟用尽方法融咗我地班唐人,仲好斯文咁将我地d财产分俾一个马来西亚种族(公平公正,大公无私),仲用好婉转既方法同你讲其实马来西亚得一个种族,所以得一个马来西亚.你係马来西亚出生,但係你唔係真正马来西亚人(bumi putra),係咪好唔明我讲紧d咩咧?其实我都唔係好明自己讲紧d咩.去到外国,人地问我係边到人,我会同佢讲"我唔係马来西亚人".我地要尊敬Satu Malaysia,点解?!因为原本你已经唔係马来西亚人,如果仲冇埋马来西亚,你就变成唔係人,所以你话satu malaysia 重唔重要?

但係大家千其唔好惊,因为我地有马华照住. 马华天生正义行头,拔刀相助,咁多年来马华为我地唐人做咗咁多野,劳心劳力咁为华人唐人付出,如果唔係马华既帮助,你宜家仲坐住德国鬼车咋!!如果唔係马华,你边会有咁好既生活质素?! 一个马来西亚只係一个新马来西亚既开始,我地e d唔係马来西亚人唔理得咁多咖啦...新既一年,唔好再祝新年快乐啦,係时候祝新年好运!! 991~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...